בנייה היא שם המשחק: חברת עופרים

חברת בנייה בצפון

ענף הבניה טומן בחובו שורה של אתגרים ומורכבויות.
על מנת להתמודד מולן בצורה המיטבית קיים צורך בידע, מיומנות וניסיון כתנאי מקדים לכל סוג של פרויקט.
ערכים אלו מהווים בסיס בעת הצורך בקבלן אשר יוכל לספק את כל מנעד השירותים, תוך התחייבות על מקצועיות ללא פשרות, שקיפות מלאה מול קהל הלקוחות ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים.

חברת עופרים גאה לקחת חלק במהפכת בנייה המתרחשת ברחבי הארץ, כשבאמתחתה סל רחב של שירותים בענף המבוצעים על ידי בעלי מקצוע מן השורה הראשונה.
בין השירותים הבולטים אותם אנו מציעים לכל פלח הלקוחות, ניתן למנות בניית ממ"דים ובתים מוכנים מבטון יצוק, בניה קלה על כל רבדיה, פרויקטי ביצוע בתחום התשתיות, מסחר, מגורים והיד עוד נטויה.

קבלן בנייה בצפון – למה חברת עופרים?

מעוניינים בפרויקט המנוהל בצורה המיטבית לאורך כל השלבים, החל מרמת התכנון, דרך הביצוע ועד למסירה? הגעתם למקום הנכון.
חברת עופרים, בעלת מוניטין יוצא דופן בענף הבנייה במרחב הצפון רבתי הינה בגדר ONE STOP SHOP המעניק ללקוחות 'שקט נפשי', פשוטו כמשמעו, תוך ידיעה כי הם מפקידים את הפרויקט בידיה של חברה אמינה ומקצועית.

עד היום ביצענו מגוון חסר תקדים של פרויקטים מכל הסוגים מקריית שמונה בצפון ועד באר שבע בדרום, בהם הושם דגש מרכזי על יכולות הנדסיות מתקדמות, שימוש בחומרי גלם מובחרים ומחירים אטרקטיביים שנועדו להקל על קהל הלקוחות מבחינה פיננסית.

צפו במגוון הפרויקטים שלנו

אז מה הופך את עופרים לחברה מוערכת וייחודית בענף? אופי הבנייה המיוחד שלנו מותאם אישית לפי צרכי הלקוח, לרבות חוויית מגורים אולטימטיבית העולה בקנה אחד עם מאווייהם של זוגות צעירים או משפחות ילדים, דרך ביצוע פרויקטים מסחריים או תשתיתיים ברמות הגימור הגבוהות ביותר, ועד למתן מענה לפרויקטים בהיקפים משתנים, תוך גילוי גמישות ועבודה לפי התקנים הקבועים בחוק.

בנוסף, חברתנו מקפידה על שמירת נהלים ותקנות, על מנת לבצע את העבודה בצורה מפוקחת ובטיחותית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

אנו מתחייבים להעמיד לרשותכם את הצוותים המקצועיים ביותר. יחד נוציא לפועל פרויקט איכותי ללא פשרות !

שתפו את הכתבה

דילוג לתוכן