הקמת מרכזים מסחריים

הפרויקטים שלנו

הקמת מרכזים מסחריים דורשת מלאכת מחשבת מצד גורמי התכנון והיזמים למיניהם, שכן היא דורשת התייחסות לשורה רחבה של פרמטרים: החל ממספר החנויות ושטחים המוקצים למסחר עבור עסקים מסוגים שונים, שמירה על בטיחות העוברים והשבים, הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות, תכנון מתחם חניה ייעודי שיוכל לעמוד בביקוש ההגעה אליו ברכב פרטי, הליכי תיאום ופיקוח בכפוף לתקנים הנדרשים והיד עוד נטויה.

יצוין כי מרכזים מסחריים נבנים לרוב באזורים עירוניים או פרבריים ומשמשים כמוקד לפעילות כלכלית וקמעונאית, כמו גם עבור פעילויות בילוי ופנאי.
כדאי לדעת כי על מנת להבטיח כי מרכזים אלו יוקמו בצורה המיטבית, יש לעבור בישראל מסכת אישורים מצד גורמי ממשל, רשויות מקומיות וגופים נוספים, כדוגמת מכבי אש, מכון התקנים ועוד.

חברת עפרים המתמחה בתכנון והקמת מרכזים מסחריים, משמשת כגורם מוסמך בעל יכולת להוביל יזמים ואנשי עסקים, לצד רשויות מקומיות ולקוחות נוספים המעוניינים בהקמת מרכז מסחרי, באופן מקצועי וממוקד לאורך כל הדרך. צוות היועצים המומחים שברשותנו אמון על ליווי, תכנון ויישום כלל הצרכים הנדרשים, תוך ראייה אסטרטגית לטווח הרחוק.

חברת עפרים, בהובלתו של מאיר אלביליה היא הפתרון הנכון והחכם עבורכם! חברה משפחתית, איכותית, רבת ניסיון ובעלת שליחות אמיתית בבניין הארץ.
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם!
או חייגו – 072-3304402

דילוג לתוכן